Thursday, January 31, 2013

dah ada BF??

haha!! x bersemangat betul aku nak buat assignment aku yang pertama untuk tahun baru ni.. kejap lagi pukul 8.30 pagi nak kena hanta dah.. aku pukul 4.50 pagi baru siap kerja.. itu pun ala kadar aje.. huuuu..~~

hmmm.. macam biasalah.. kalau aku dah beronline tu maknanya adalah aktiviti aku kat fesbuk or twitter and x dilupakan juga my blogspot.. harini aku dah berjaya mendapat kan size2 baju si mereka2 itu.. korang tunggu eh.. nnt dah siap aku pos sampai depan rumah korang..
suke x?? 

bende free sape yang x suka.. apepun itu xseberapa dengan apa yang korang dah ajarkan kat aku... ape yang korang beri itu jauh lebih bermakna dari apa yang aku akan buat.. even sejuta kali terima kasih sekalipun aku tetap berhutang dengan kamu semua.. bayarannya hanya Tuhan saja yang mampu membalasnya..

okay aku dah bersemangat sikit dah ni... kejap lagi kat Giat ade bacaan yasin.. lepas tu ade orang belanja makan lagi tu yoppp.. masyukkkkk... hahaha

umm.. td semasa aku bertanya dia bertanya satu soalan..
"dah ada bf??"
kan aku dah agak dah.. soalan2 camtu memang akan menjadi soalan saka untuk aku tahun ni.. hahaha... tapi bila aku tanya dia balik xde pulak dia nak jawab.. senyap aje..
 ceh.. nak tahu sangat ke jawapannya...
AKU BELUM ADE BF..
okay semua org tolong jangan tanya aku soalan mcm tu lg.. aku muda lagi la nak di ajukan soalan2 begitu.. hahaha
hmm..kalau la korg semua ade belogg kan bagus... haishh..
k lah bye.. nak kemas bilik ni ha.. kang jap lagi nak solat..
gud! byeee~~~~

No comments: