Wednesday, May 1, 2013

HALUUUU!!!

halu.. lama sgt dah rasanya x online blog ni.. hehe.. hmm.. 1 cerita.. pasal baju untuk 'mereka' tu.. dah siap dah.. tapi bila dah siap tu pulak dia buat hal.. arghhh!! frustnya aku nak cerita.. boleh pulak baju tu terkoyak.. frust x frust la.. kain tu mahal kot.. ARGHHH!!! so skrg ni nak kena tunggu aku ada mood balik la baru aku nak jahit baju dorg.. hahaha..

hmm.. dah 4 bulan dah untuk tahun 2013.. belum ade apa2 yang berubah lagi.. tapi tengok kawan2 tahun ni ramai yang bahagia.. yang dah menikah pun ada.. yang baru nak menikah pun ada.. yang baru rancang nak menikah pun ada.. Alhamdulillah.. cepat2 la ampa kawen noh.. dapat la aku merasa nasik minyak tiap2 bulan.. hahaha..

lastly, ade ubat untuk hilangkan ingatan x?? kalau ade tolong bgtahu.. ade benda yang aku nak hilangkan ni.. hahaha.. 

peace no war.. jom pergi mengundi.. hahaha
#saya belum boleh mengundi lg hehe :p

No comments: