Thursday, August 1, 2013

Abam MISTERI???

ada sorang hamba Allah ni.. aku xkenai sapa dia.. laki ka pompuan ka?? cara dia mesej aku macam laki.. and obvious sgt cara dia tu menunjukkan dia itu lelaki tapi aku tetap xkenal sapa dia.. aku ni bukan jenis yang cepat percaya kat orang.. and membe aku pun rajen gak nak ngenakan aku.. laki ka.. pompuan ka... sama ja dua2.. geram aih ngan pangai membe aku camtu.. -.-''

haa.. pasai mamat misteri ni.. aku ken x kenai sapa dia.. tapi dia kenai aku.. misteri ngat abam ni.. puaih aku dok tanya sapa nama dia.. siapa dia.. aku kenai dia x.. dia langsung xmau bgtahu aku.. geram toi aku ngan manusia perangai macam tu.. 

 orang nak kacau aku.. aku xkesah.. tp aku kesah bila dia mula buat aku tertanya tanya.. saya suka awak, saya sayang awak.. mak aih.. abam ni udah ler misteri ngat.. pastu dia dok habaq lagu tu kat cek... seramsejuk aku.. aku xkesah pasal semua tu.. betul.. tapi yang aku kesah cuma 1 ja..

SIAPA ABAM MISTERI INI??

wahai abam misteri.. even aku dah memutuskan persahabatan kita kerana x tahan dengan perangai kau yang kuat sangat berahsia tu... tapi jauh dalam hati aku ni... aku tertanya tanya.. siapakah engkau.. even worst aku dah berhari hari sakit hati dengan perangai kau yang berahsia tu.. tolonglah jangan buat aku tertanya tanya.. aku xboleh tahan la... sakit hati aku ni... xtenang rasanya ni.. even aku kata aku dah xmau mesej hang lg sbnrnya aku masih lagi nak tahu siapa kau...

tolonglah!!.. aku nak sgt tahu siapa kau.. hati aku xtenang ni.. selagi aku xtahu siapa kau.. selagi itulah aku akan sakit hati..

p/s: im so sure yang abam misteri ini akan baca post aku.. kalau kau dah terbukak pintu hati nak dedahkan siapa diri kau.. pleaseee bgtahu aku sapa kau eh.. tp jgn lama2 ngat.. sbb nnt aku akan hidup dalam keadaan tertanya tanya.. 
#yg ikhlas menunggu kau beri jawapan pada persoalan aku -nurul-
 

No comments: