Tuesday, October 29, 2013

Huhuuu~~ Saya di rumah HARINI!!!

Syukur Alhamdulillah akhirnya aku dapat jugak bangun dengan selesa pagi ni.. tanpa paksaan dan suara mak suruh bangun bersiap nak g klinik.. hahaha.. xperlu ke klinik harini.. Yeay!!

aku dah x sanggup lagi nak nak kena cucuk.. okay x.. sebenarnya aku takut darah.. hehe.. harap2 harini aku akan okay.. sampai la bila2.. air 100+ yang abah beli pun belum habes..4 botol.. aku baru habeskan 2botol.. nak meletop dah perut ni asek minum air x berenti..

tapi harini kena habeskan lagi dua botol tu.. xlarat laaaaaaa... jangan abah beli air 100+ lg dah la.. memang aku rasa maksimum aku 1 hari 2 botol aje..

harap semuanya akan kembali seperti biasa :)

drink+well+okay
#naqiahsamsudin

No comments: