Tuesday, October 8, 2013

Macam X Pasti Pulakk!!

em.. aku tetiba mcm xpasti pulak.. xyakin pun ada jugak.. tapi bila keputusan dah dibuat.. apa lagi.. bak kata orang terlajak perahu boleh berundur.. terlajak kata.. hmm pandai2 la.. haha

malam ni last la aku nak tengok FB aku tu puas2.. harap2 si dia balas msj aku.. malam ni dah la last.. lps ni dah xdapat dah nak borak.. hehe..

kalau xbalas.. maknenya xde rezeki lah tu ken.. hehe.. xpe.. i'm cool~~ hehe..
ape aku nak buat lepas ni ye.. selalunya kalau online mmg aku ngadap fb je.. lepas ni dah x leh nak ngadap fb lagi dah.. huuu ;( 

be+strong
#naqiahsamsudin

No comments: