Saturday, October 5, 2013

saya perlukan TELINGA!!

x berat permintaan saya.. saya hanya perlukan telinga. walaupun manusia dikurniakan dengan sepasang telinga.. kalau dapat 1 telinga pun jadilah untuk mendengar seketul masalah saya yg x terluah ni..

nak diluahkan pada telinga sendiri.. dah naik jelek telinga ni denga masalah yang sama setiap hari.. nak diluahkan pada telinga orang..takde sape lak yg sudi nak pinjamkan telinga dia pada saya..

satu aja permintaan saya.. PINJAMKAN TELINGA ANDA.. Boleh?? sebelah pun jadilah.. sekurang kurangnya telinga saya x terseksa mendengar masalah sendiri..

masalahnya x besar mana pun.. cuma hanya perlukan teman untuk meluahkan isi hati... +tiba2 aku terasa jeles dgn org yg ada gf or bf ni, mesti xde masalah ken nak berkongsi telinga+ 
hahahaha

+satu+telinga+untuk+1masalah+je+
+pleaseeee+
#naqiahsamsudin

No comments: