Tuesday, October 8, 2013

Tamat!!!

Dengan ini.. berakhirlah sudah kehidupan aku bersosial dlm fb.. huhu.. mlm2 cmni pulak kawan2 aku ramai yg x online.. xpelah.. kalau ada sumur diladang, boleh saya menumpang mandi, kalau ada umur yang panjang, akan saya buat fb lagi.. hahahaha...

my story about my story end~~
haha..
penat aku tegur.. berharap akan ada balasan.. yela kan ni last.. lepas ni dah xde medium lagi dah kitorang nak berhubung.. tapi nampaknya.. sampai disini sajalah cerita aku..
emm.. xtahu pun dia sehat ke x... aku msj xbalas.. huh -.-''

kuat x kuat.. bak kata org baik baik.. 'La Tahzan'
 so "La Tahzan" lah ye..
Janganlah bersedih kerana Allah ada bersama kamu..

Semoga ada hikmah disebalik semua ini..
mintak2 la hati aku betul2 redho dgn semua ni..

selamat tinggal kawan.. kalau ada jodoh kite berkenalan sekali lagi ye :D
(kalau ada jodoh kita akan bertemu sekali lagi) heee :p

Ikhlaskan hatimu kerana Tuhanmu
tawakkal+kerana+Allah
#naqiahsamsudin