Tuesday, November 12, 2013

Mimpi indah yang seketika

akhirnya.. aku tahu apa yang jadi.. sometime having hope is not the best thing.. xpelah.. kalau itu bukan yang terbaik.. pasti Dia ada yang lebih baik untuk aku.. 

kisah indah yang sementara.. terima kasih untuk semua kenangan tu.. sekarang jugak aku akan berhenti berharap.. aku akan stop menaruh harapan and just go with the flow.. maybe dah tiba masanya aku bagi peluang pada orang lain yang nak mencuba.. 

aku akan simpan kenangan ni elok2.. lebih baik kita simpan yang manis dan buang yang pahit kalau kita nak enjoy hidup kita.. kita simpan yang manis tu kalau kita xnak menangis teresak esak dan frust menonggeng.. hidup mesti cool~~
boleh bersedih bila kecewa tapi jangan meratap.. menangis sepuasnya 1 malam tapi malam seterusnya pastikan kita ketawa..
whatever it is still i cant let my heart tear apart..

No comments: