Thursday, January 30, 2014

rezeki dari Allah

alhamdulillah aku dapat tawaran sambung degree.. syukur sangat2.. tapi aku sendiri xtahu keputusan aku terima degree itu terbaik atau x.. aku sebenarnya macam xsedia lagi sebenarnya nak sambung belajar..

hmm.. xpelah.. kalau gelandangan boleh hidup sihat tepi jalan.. inysaAllah aku pun mesti boleh hidup sihat walafiat.. haha.. aku tawakkal ajelah pada Allah.. eceyhmen.. baru sekarang nak tawakkal.. selalu tu ikut hati je.. hehe

aku harap semuanya akan berjalan dengan lancar.. kesusahan itu lah kesenangan.. bak kata ustazah biar susah di dunia tapi jangan susah di akhirat.. xpe hidup susah di dunia tapi kelak hidup senang di akhirat..

tapi macam sayang la pulak nak tinggal kelas ngaji tu.. aku baru start kelas.. huiii.. sayang aih.. tapi ini yang dah Allah tawarkan pada aku.. lagipun aku percaya kalau mak ngan abah suruh mesti ada hikmahnya.. jawapan dari mak n abah itulah jawapan dari Allah untuk aku..

Ya Allah kau permudahkanlah jalan hidupku jangan sampai aku meminta minta selain daripadaMu..

syukur+degree
#naqiahsamsudin

No comments: