Monday, May 12, 2014

kalau ada BF

seronoknya kalau ada bf.. xdela aku bosan sangat kat uitm ni.. dah la xde membe kat sini.. ada rumate ngan classmate.. jalan2mate. makan2mate xdak..siyes bosan..

esok cuti.. jadi waktu2 macam tu la berguna kalau aku ada BF.. hehehe.. time cemtu la aku boleh luangkan masa aku dengan keluar jenjalan dari terperuk dalam bilik ni sensorang.. kenn..

rumate pulak pantang ada cuti je nak balik.. maklumla.. rumah dekat.. aku nak balik?? bising mak aku.. katanya membazir.. duit tambang tu boleh guna nak blaja.. tp faham x aku bosan kat sini!!

aku nak buat kerja pun x semangat sebab xde kawan.. mcm sekarang la.. semua tgh konvo.. aku lak dah konvo tahun lepas.. jd tinggal la aku sorang dalam bilik ni.. aku pulak jenis xsuka buat kerja kalau aku sensorang.. nak makan pun rasa x semangat je sebab sorang ja dalam bilik.. aku tgk laptop.. latop tgk aku.. last2 aku tidoq.. hahaha..

sesapa ada bf nak dikenalkan kat aku.. boleh la.. orang shah alam eh.. xnak jejauh.. kalau x.. xde gunanya aku ada bf cemtu.. hahaha..

sudahla.. merepek lak aku ni ha.. bosan sangat la ni..

+cuti2malaysia tp xde benda nak buat+

No comments: