Monday, June 2, 2014

bermimpi dengan si dia

okay.. kali ni aku nak bercerita pasal mimpi aku.. mimpi yang kerap kali aku dapat samada aku ingat, aku lupa, aku rindu atau aku leka.. aku istikharah, aku berdoa, aku tidur amek air semayang, aku tidur x amek air semayang, aku pakai bantai balik kelas terus tidur, and lastly aku tidur dalam keadaan aku minta petunjuk..

dia jugak la yang aku mimpi.. dalam 4 tahun ni.. dah x terkira berapa kali aku mimpi dia.. mimpi mengarut lak tu.. mimpi yang memberi harapan.. harapan yang palsu..

aku sendiri x tahu lelaki yg aku mimpi tu dah berpunya atau belum.. tapi yang aku tahu dia xpernah luahkan perasaan dia kat aku(aku pulak dah luah perasaan kat dia.. hehe) aku bukan jenis yg simpan perasaan.. aku xtahula sebab jodoh kitorang kuat atau aku je yang perasan.. tapi dalam mimpi tu dia selalu buat action yang dia sebenarnya suka kat aku tapi belum masanya lagi untuk kitorang bersama.. 

aku benci mimpi tu!! -.-''

walaupun dia pernah kata dia suka kat aku.. tapi aku rasa suka tu hanya suka macam suka kat kengkawan.. nampak sangatt x ekhlasnya masa dia cakap dia suka kat aku.. nampak macam terpaksa cakap dia suka kat aku sebab dia nak jaga hati aku.. bila aku tanya dia suka aku yang macam mana.. dia x jawab..
tapi dalam mimpi aku tu.. dia selalu suruh aku tunggu dia.. ntah ape kejadahnya ntah suruh aku tunggu dia..
lagi sekali aku benci..
sebab sampai sekarang aku masih menunggu dia..
makkk.. sedihnya hidup aku menanti bayang2.. :'(

orang kata kalau kita mimpi orang yang kita suka.. maknanya orang tu sedang rindu kat kita.. wallamak.. kau rindu kat aku ke?? cam x caya je.. haha..
 hhmmm.. aku berharap mimpi palsu tentang kau yang memberi harapan palsu dalam mimpi yang mengharap aku menanti kau dan aku yang lurus yang memang sedang menanti kau di realiti akan berhenti..
aku harap sangat semua ni berhenti.. sebab aku dah penat mimpikan kau.. tolong la.. pleaseee..

No comments: