Sunday, June 8, 2014

REASON

reason.. sebab kenapa.. mengapa.. apa sebab yg menjadi reason aku ni.. hahaha..aku ada 1 reason.. just one reason why do i activated my fb account..
the only reason and it is because of you..
eceyh.. speaking pulekkk.. hahaha

tapi betullah tu.. memang sebab kau.. kalau aku xde fb aku rasa cam jauh sangat ngan kau.. amboi cik yah.. jauh dengan dia x boleh.. tapi jauh dengan tuhan.. mmm.. krik krik.. no comment.. hehe

cuma fb tu je yang aku ada untuk aku dengar kabar berita tentang kau.. fb tulah yg jadi penghubung kita berdua.. eh silapp.. penghubung aku.. sbb aku xtahu sama ada kau sedang cuba berhubung dengan aku atau tidak.. 

kenapalah susah sangat nak lupakan kau ni.. aku dah try dah carik someone untuk dijadikan pengganti.. tp i fail.. susah toi la.. asal jumpa ja mesti hang muncul.. pelik ngat.. aku sendiri pun lama2 jadik malas nak carik.. nak suruh mak.. awal2 lagi dah cakap xmau campoq.. stresss..

AKU STRESS PASAI HANG LAMA NGAT DOK TINGGAL DALAM HATI AKU NI!!
tolonglah keluar.. pleaseee..
kalau xmau keluaq duduk la elok2 dalam hati ni.. hias hati aku ni cantik2..
bagi lawa bagi hensem sikit hati aku ni..
even this is one-sided love..
aku xmalu, aku xsegan pun confess kat hang..
kalau x suka, habaq mai la x suka..
xpayah la nak jaga sangat hati aku ni..
kalau dah namanya bertepuk sebelah tangan, kau cakap simpang siur ke, cakap direct ke, kompem2 hati aku akan terluka jugak.. itu lumrah la bila dah kena reject.. hmm -.-''

hang habaq hang suka tp hang x pernah berusaha,
hang tau aku mmg suka kat hang serius punya,
kenapa cakap suka.. kalau x suka bilang saja x suka..
aku xperlu kau kata kat aku 'saya suka awak tp sbg kawan aja' atau apa saja ayat yg menyatakan kau suka aku tp x lebih sampai nak bercinta..
tambah lagi bila kau x berterus terang..
kau cuba buat aku menanti..
kau bg aku harapan..
kau tahu x..
AKU MASIH MENGHARAP SAMPAI SEKARANG!!

aku x pernah tutup pintu hati aku.. kalau ada yg sudi nak jd tuan tanah.. aku jual la.. cumanya.. mm aku xtahu la nak ckp canne... aku sakit hati bila aku sentiasa berdoa tp kau yg muncul.. lg bertambah sakit hati lagi bila kau muncul tu cuma dlm mimpi..
urghh.. mlm ni jadi sesi luahan perasaan pulak..
entah kenapa aku jadi mengharap pulak untuk kau baca entry aku ni..
sebab aku mengharap kau muncul n cakap kau x suka aku.. pleaseeeee3x
bg aku move-on n bahagia mcm org lain..
aku tahu bukan salah kau.. tp entahlah.. aku still nak rasa semua ni salah kau sebab kau cakap kau suka aku.. kau cakap kau xnak bercinta sblm kawen.. kau bg aku harapan..
mybe aku dah salah tafsir, so skrg aku perlukan kau untuk clearkan semuanya supaya aku berhenti berangan..

No comments: