Monday, June 9, 2014

suka tapi ada gangguan perasaan

aku suka.. aku xnak kau carik yg laen.. tp ada gangguan perasaan pulak kat sini..
aku risau aku xmampu nak bertahan lama..
aku dah bersedia dah nak lupakan yg lama..
sebenarnya memang dah lama aku bersedia..
tp yg aku risau bukan yg lama..
tapi yang baru..
aku xtahu kalau yg baru ni mampu ikat aku kuat2..
aku risau aku sendiri yg akan leraikan ikatan tu..
kerana.. aku cepat bosan..
when it is hard to get,, i believe it will last long..
but when something you can get easily..
i dont know la..
mm.. soal hati n perasaan bukan mainan..
aku mungkin sedang mencuba..
tp hati yg lagi satu tu macam mana??
hati aku n dia xsama..
aku boleh terima bila terluka..
tapi orang lain aku xtahu..
aku xnak nnt sbb aku dia jd kecewa dgn orang lain..
eishh.. mmg gangguan perasaan betul la..

No comments: