Wednesday, July 30, 2014

masih belum jumpa yg sesuai

Pergilah.. Jgn kau risau aku yg kecewa.. Kebahagiaan milik kamu berdua.. Aku je yg perasan n xtahu malu memaksa diri untuk terjerat dgn nafsu..

Aku perlu teruskan pencarian.. Aku akan mencari sehingga jumpa..

Dalam pencarian aku.. Bermacam yg aku jumpa.. Kini berjumpa yg mmbuat aku seperti barang mainan.. Cari bila perlu.. Buang bila gembira.. Aku tahu tiada apa antara kami.. Tp kenapa aku kecewa?? Mungkin aku mengharap..

Aku rasakan yang dia sedang menipu.. Sudah tertipukah aku dengan ayat n kacaknya?? Mungkin.. Kerana hati aku cair bila lihat sang gantang di depan mata..

Perlukah aku teruskan permainan ini sebelum kami pergi lebih jauh?? Atau ku layankan aja inginnya.. Kemudian berduka..

Mungkin aku perlu teruskan pencarian kerana aku masih belum jumpa yg sesuai..

No comments: